Indisch Financieel Adviesbureau X INDFIA Bel 0900 - 46 33 420 of mail naar info@indfia.nl Even voorstellen: Als Indisch adviesbureau vinden wij een goede relatie met onze klanten essentieel. Pas wanneer we u goed kennen en weten wat uw wensen zijn, kunnen we u goed adviseren. Maar voor wij u leren kennen, willen wij ons graag aan u voorstellen: deze maand Lorain Ko. 2007 in zicht!!! Hypotheken Pensioenen Financieringen Verzekeringen NDFIA Naam: Lorain Ko Functie: Unit Schade Leeftijd: 26 jaar Werkzaam in de financiële dienstverlening sinds: Burgerlijke staat: Ongehuwd Kinderen: Als het zo mag zijn, misschien over vijfjaar... Laatst genoten opleiding: Inleiding Verzekeringsbedrijf Hobby's: Films kijken. Lekker op de bank of gezellig in een bioscoop. Zakelijke ambities: Een goed en vriendelijk contactpersoon voor u zijn met betrekking tot al uw vragen over uw verzekeringen. Persoonlijke ambities: Nog heel lang zo gelukkig zijn als ik nu ben mijn steentje blijven bijdragen aan goede doelen, zoals Stichting Monkey Business die actiefis in Indonesië. Lievelingsgerecht: De Hollandse prakjes van mijn moeder en de Indische gerechten van mijn oma. Een jaar lang hard werken in combinatie met veelvuldige gesprekken met bijzon der interessante personen, heeft veel indrukwekkende sporen achtergelaten. Sporen waarvan de afdrukken zodanig zijn, dat ze het uitgangspunt zullen vormen voor onze marketingstrategie voor 2007. De Indisch-Nederlandse gemeenschap heeft haar eigen cultuur, haar eigen wetenswaardigheden, haar eigen geschie denis, haar eigen sociaal-maatschappelijk denken en haar eigen Indisch financieel adviesbureau! Iedere maand trachten wij in de Moesson een heldere en juiste weergave te geven van allerlei economische en fiscaaljuridi- sche wijzigingen en/of maatregelen, die vaak ten koste gaan van uw portemonnee. Er is geen wijs geleerde voor nodig om u te vertellen dat als het één iets duurder wordt, dit gecompenseerd moet worden met iets anders! INDFIA zal vanaf januari 2007 een compleet schadepakket aan bieden, waarvan de premie lager en de kwaliteit hoger is! De kernvraag die ons telkenmale gesteld wordt luidt: Hoe kan dat nou, de premie wordt lager en de kwaliteit is super? Ia, ja! Het antwoord op deze vraag is simpel: al les valt of staat met de onderhandelingen met de diverse verzekeringsmaatschap pijen, waarin wij aangeven dat wij een Indisch Financieel Adviesbureau

Moesson Digitaal Tijdschriftenarchief

Moesson | 2006 | | pagina 54